Petrezselyem Péte (PePe)
“Egy-két óriási sikerhez fog vezetni” – SCC-interjúk, 2. rész: Petrezselyem Péter
Posted on Smart Commerce ConsultingKategória interjúTags , , , 1 hozzászólás a(z) “Egy-két óriási sikerhez fog vezetni” – SCC-interjúk, 2. rész: Petrezselyem Péter bejegyzéshez
Olvasási idő: 9 perc
Petrezselyem Péter (PePe) a Smart Commerce Consulting tanácsadója, aki elsőként csatlakozott a csapathoz 3,5 éve, a Virgo Systems-től igazolva át egy merész húzással. Mesélt arról, hogy miért van feketelistán több tanácsadócégnél, miért nem nyalja le a padokat a parkban, és arról is, hogy szerinte milyen kiutak látszanak máris a krízisből, ami kollektíven rázuhant a hazai kkv-szektorra (is).

Tovább olvasom ““Egy-két óriási sikerhez fog vezetni” – SCC-interjúk, 2. rész: Petrezselyem Péter”

“Már nem vagyunk megijedve” – interjú Csányi Zoltánnal, a Dressa.hu vezetőjével
Posted on Falusi ÁkosKategória blogLeave a comment on “Már nem vagyunk megijedve” – interjú Csányi Zoltánnal, a Dressa.hu vezetőjével
Olvasási idő: 6 perc

Csányi Zoltán a vezető hazai fehérnemű webshop alapító-tulajdonosa, az e-commerce piac hazai hajnalán családi vállalkozásként léptek piacra. Üzleti stratégiájukat még a hdiShop számára készítettük, aminek része volt a rebranding is. Három évvel később beszélgettünk Zoltánnal, már a Dressa.hu tulajdonosával, az üzleti tervezés – és az azt lekövető végrehajtás – folyamatáról. 

Sikerük titkát máris elárulhatjuk: a tervben foglaltak szerint mindent, maradéktalanul végrehajtottak, ekkor kezdett “beérni a gyümölcs.”  

Tovább olvasom ““Már nem vagyunk megijedve” – interjú Csányi Zoltánnal, a Dressa.hu vezetőjével”

“Amíg nincs leírva, addig csak egy katyvasz” – SCC-interjúk, 1. rész: Falusi Ákos
Posted on Smart Commerce ConsultingKategória interjúTags , , 1 hozzászólás a(z) “Amíg nincs leírva, addig csak egy katyvasz” – SCC-interjúk, 1. rész: Falusi Ákos bejegyzéshez
Olvasási idő: 10 perc
Késeket gyűjt, volt saját webáruháza, dolgozott idegenvezetőként, és három éve vezet vállalkozókat számukra idegen terepen: a historikus adatok, a proaktív cégvezetés, az üzleti tervezés kacskaringós útjain. Elmeséli, milyen “szuperképességekkel” bír egy stratéga, és hogy mi van az excel mögött… A Smart Commerce Consulting arcait bemutató sorozat első részében Falusi Ákossal beszélgetünk.

Tovább olvasom ““Amíg nincs leírva, addig csak egy katyvasz” – SCC-interjúk, 1. rész: Falusi Ákos”

A digitális reneszánsz négy sikertényezője
Posted on Donáth FruzsinaKategória stratégia, versenyTags , , , , Leave a comment on A digitális reneszánsz négy sikertényezője
Olvasási idő: 4 perc

A digitalizáció jelentős változást hoz a céges stratégiák kialakításában és végrehajtásában. A McKinsey friss kutatása négy fő pontot emel ki, amit a legsikeresebb cégek alkalmaznak digitális működési modelljükben.

Tovább olvasom “A digitális reneszánsz négy sikertényezője”

Mindig és örökké? – meddig nőhet az e-kereskedelem, mire jó ez egy e-kereskedőnek?
Posted on Falusi ÁkosKategória blog, e-kereskedelem, piacTags , , Leave a comment on Mindig és örökké? – meddig nőhet az e-kereskedelem, mire jó ez egy e-kereskedőnek?
Olvasási idő: 5 perc

Az elmúlt hetekben sorra találkozhatunk olyan hírekkel, amik az e-kereskedelem egészének vagy egy részének töretlen felívelését méltatják:

“Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?” – írja a Piac és profit. “Ön is lehet sikeres e-kereskedő!” – jelent meg Világgazdaságban azt sugallva, hogy aki az e-kereskedelemben dolgozik az sikeres és ennek mi is részesei lehetünk. “Folyamatosan bővül a hazai e-kereskedelem” – méltatja a Napi.hu. “Az online vásárlások lekörözik a hagyományos kiskereskedelmet” – konstatálja az Origo. “Boom előtt az e-kereskedelem” – jósolja a Világgazdaság.hu. “Dübörög a hazai e-kereskedelem” – állapítja meg a Brandtrend.hu

Tovább olvasom “Mindig és örökké? – meddig nőhet az e-kereskedelem, mire jó ez egy e-kereskedőnek?”

Kössük az ebet a karóhoz!
célok, eszközök és miért ragaszkodj hozzájuk
Posted on Petrezselyem PéterKategória célkitűzésTags , , , , Leave a comment on Kössük az ebet a karóhoz!
célok, eszközök és miért ragaszkodj hozzájuk
Olvasási idő: 4 perc

Többször írtunk már arról, hogy miért szükségesek egy vállalkozás életében célokat kitűzni, valamint, hogy azok elérését miképp lehet és kell nyomon követni.

Jelen iromány itt veszi fel a fonalat és fejti tovább, hogy miért is fontos ragaszkodni a kitűzött tervekhez.

Tovább olvasom “Kössük az ebet a karóhoz!célok, eszközök és miért ragaszkodj hozzájuk”

Egy lehetséges út az árbevétel-növelésre az eredményesség csökkenése nélkül
Posted on Falusi ÁkosKategória ÁrbevételTags , , , , Leave a comment on Egy lehetséges út az árbevétel-növelésre az eredményesség csökkenése nélkül
Olvasási idő: 3 perc

Egészen nagy magabiztossággal kijelenthető, hogy kevés olyan profitorientált vállalkozó lehet, aki ne szeretné a vállalkozása árbevételét növelni. Olyanok sokan vannak, akiknek nem ez az elsődleges üzleti céljuk (hanem helyette az eredmény javítása, pl. EBITDA-növelés). Azonban még számukra is egy az üzleti célok közül. Ha valakikre, az e-kereskedelem szereplőire különösen igaz ez, hiszen a legtöbb iparágban a stagnáló árbevétel rendszerint jelentős piacvesztést jelent (sok iparágon belül az e-ker rész évek óta kitartó dinamikus növekedése következtében).

Tovább olvasom “Egy lehetséges út az árbevétel-növelésre az eredményesség csökkenése nélkül”

Értékalapú innováció – Bárki képes megújítani a piacot!
Posted on Petrezselyem PéterKategória innovációTags , , , , Leave a comment on Értékalapú innováció – Bárki képes megújítani a piacot!
Olvasási idő: 4 perc

Miképp lehet elérni, hogy a már kialakult és a szabályai alapján megszilárdult piacon képes legyél Te és vállalkozásod olyat alkotni, amivel nem csak magadnak, de potenciális vevőidnek is értéket teremthetsz?

Egyik lehetőség az innováció, amivel akár felboríthatod a kialakult status quo-t, de akár teljesen új piacot is létre tudsz hozni. Lássuk, miképp tudod ezt előkészíteni!

Tovább olvasom “Értékalapú innováció – Bárki képes megújítani a piacot!”

A bizalom konverziója
Posted on Falusi ÁkosKategória célcsoportTags , , , , , , , Leave a comment on A bizalom konverziója
Olvasási idő: 4 perc

“Vajon mi alapján döntik el a vevők, hogy vásároljanak-e az oldaladon?”

Az alcím egy idei cikk címe és témája (eredeti cikk), mely azt járja körül egy kutatás segítségével, hogy a jelentős különbség az online és offline konverzió között a szükséges bizalom hiányában rejlik. Ami egy kockázatosabb döntési helyzetben, vagy kevesebb rendelkezésre álló információ mellett akár vásárláshoz vezetne, az a bizalom hiányában meghiúsul.

De ne szaladjunk ennyire előre! Az alapvető probléma (amiért a kutatás is készült), hogy ugyanazon termék online és offline konverziója eltér az offline javára. Sőt, az online konverzió esetén további jelentős különbségeket figyeltek meg a használt készülék típusa szerint.

Tovább olvasom “A bizalom konverziója”

Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
Posted on Kis Ervin EgonKategória e-kereskedelemTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
Olvasási idő: 3 perc

545 milliárd forint volt 2017-ben a hazai webshopok forgalma az eNET szokásos éves jelentése szerint. Ezzel az általunk készített előrejelzések közül az optimista forgatókönyv jött be, így 2020-ra elérhetjük az ezermilliárdos forgalmat. Illetve bizonyos szempontból már el is értük. Lássuk a részleteket!

Tovább olvasom “Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről”