Oldal kiválasztása

KERESÉS EREDMÉNYE

üzleti modell
A vállakozásodhoz illő növekedési stratégia

A vállakozásodhoz illő növekedési stratégia

Nem tudod, miként növelheted a vállalatodat? Merre, és legfőképp hogyan haladj tovább a terjeszkedéssel? Pillants bele cikkünkbe, ellátunk pár jó tanáccsal. Elértél egy bizonyos értékesítési mennyiséget adott piacon, adott termékkínálattal, ami az eddig alkalmazott...

Az első lépés a siker irányába – Vízió

Az első lépés a siker irányába – Vízió

Van egy jó ötleted, de nem tudod miként lehetne abból sikert kovácsolni? A vízióalkotás egy olyan tevékenység, amely nagyon sokat tud ebben segíteni! Mostanra már tudod, hogy milyen szintjei és előnyei vannak egy tanácsadó bevonásának, és hogy milyen hozzáadott...

B2C vagy B2B? Esetleg mindkettő?

B2C vagy B2B? Esetleg mindkettő?

A “B2C vagy B2B?” kérdés nem csak vállalkozások alapítása előtt szokott felmerülni. A legtöbb vállalkozó - függetlenül attól, hogy a vállalkozása melyik üzleti modell alapján működik - előbb vagy utóbb felteszi magának a kérdést: mi lenne, ha belekóstolnék egy kicsit...

Online előfizetési modell = Egyszerűség

Online előfizetési modell = Egyszerűség

A Bic európai nagyvállalat Franciaországban elindította online termék-előfizetési szolgáltatását (subscription service). Ez a fajta üzleti modell az USA-ban már nagy népszerűségnek örvend, elég csak az időközben az Unilever által felvásárolt "Dollar Shave Club"-ra...