Csányi Zoltán a vezető hazai fehérnemű webshop alapító-tulajdonosa, az e-commerce piac hazai hajnalán családi vállalkozásként léptek piacra. Üzleti stratégiájukat még a hdiShop számára készítettük, aminek része volt a rebranding is. Három évvel később beszélgettünk...
KERESÉS EREDMÉNYE
Mindig és örökké? – meddig nőhet az e-kereskedelem, mire jó ez egy e-kereskedőnek?
Az elmúlt hetekben sorra találkozhatunk olyan hírekkel, amik az e-kereskedelem egészének vagy egy részének töretlen felívelését méltatják: “Online vásárlási boom: ki tudja, hol áll meg?” - írja a Piac és profit. “Ön is lehet sikeres e-kereskedő!” - jelent meg...
Egy lehetséges út az árbevétel-növelésre az eredményesség csökkenése nélkül
Egészen nagy magabiztossággal kijelenthető, hogy kevés olyan profitorientált vállalkozó lehet, aki ne szeretné a vállalkozása árbevételét növelni. Olyanok sokan vannak, akiknek nem ez az elsődleges üzleti céljuk (hanem helyette az eredmény javítása, pl....
A bizalom konverziója
"Vajon mi alapján döntik el a vevők, hogy vásároljanak-e az oldaladon?" Az alcím egy idei cikk címe és témája (eredeti cikk), mely azt járja körül egy kutatás segítségével, hogy a jelentős különbség az online és offline konverzió között a szükséges bizalom hiányában...
Ahol a stratégia véget ér és elkezdődik…
Első olvasatra kissé zavarosnak tűnhet a cím, valójában egészen egyszerű dologra gondolunk: a stratégiai tervezés vége egyúttal a stratégia implementálásának kezdete is. Tehát a cikkben a tervezésről, a stratégia implementálásáról, az operáción keresztüli...
Online vásárlói motivációk és attitűdök – KPMG kutatás alapján
Ebben az írásban visszanyúlok egy 2017-ben már használt forráshoz, a KPMG által közölt, The truth about online consumers című jelentéséhez. A tavalyi cikkben a “vásárláshoz vezető utat” jártam körbe, a mostaniban arra keresem a választ, hogy mi motiválja az online...
Pénz-tudás-termék – a siker alapvető tényezői az e-kereskedelemben
Munkánk során számtalan érdekes vállalkozással, termékkel és a mögöttük álló emberekkel ismerkedünk meg. Azáltal, hogy kívülről látjuk ezeket a cégeket, a köztük lévő hasonlóságok és különbségek is szembetűnőbbek. Sok helyes válasz létezik a kérdésre, mitől lesz egy...
Black Friday vagy nem Black Friday? – Ez itt a kérdés!
Eltelt már néhány hét az idei Black Friday óta, azonban ez a cikk nem kifejezetten az idei eseményről szól, hanem általánosságban erről a napról, kicsit a fejlődéséről és különösen azon aspektusairól, amelyekkel nem feltétlenül tudunk azonosulni. A Black Friday...
Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Több, főleg digitalizációhoz kapcsolódó trendnek köszönhetően az elmúlt évek során nagyot változott a világ és vele együtt a vállalatok működése, azok sikerességének kulcsa is. Ássuk bele magunkat abba, hogy mitől lesz sikeres és piacvezető egy vállalat. Mi határolja...
„A növekedés bonyolultságot szül, és a bonyolultság a növekedés csendes gyilkosa.”
Avagy "Growth creates complexity, and complexity is the silent killer of growth". Ezt hívhatjuk növekedési paradoxonnak is. Valószínűleg vannak olyanok Olvasóink között, akik már hallották az előbbi idézetet és ismerik a könyvet, amelyből származik: The founder’s...