Néhány hónapja a csapból is a Brexit folyt, de mára a történelmi népszavazásra irányuló figyelem valamelyest alábbhagyott. Azonban továbbra is rendszeresen jelennek meg írások a már ismert (például, hogy a nagybankok már elkezdték áthelyezni székhelyüket más európai...
KERESÉS EREDMÉNYE
Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Joggal tartják sokan az Amazon-t a 21. század egyik leginnovatívabb óriáscégének. Nincs olyan év, amikor ne rukkolna elő valami “e-kereskedelmet rengető” újdonsággal. A Mashable egy cikkében vásárlói applikációjuk legérdekesebb és leginnovatívabb funkcióit szedte...
2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
427 milliárd forint! Ennyi volt 2016-ban a kosaras rendszerű webshopok forgalma Magyarországon. Ez 34%-os növekedés az előző évhez képest – ekkora százalékos növekedés 2010. óta nem volt! Ráadásul ez 108 milliárd plusz egyetlen év alatt, több mint az előző két év...
Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Az online vásárlók szignifikánsan több problémát érzékelnek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint a hagyományos vevők. Vajon ennek mi az oka? Az online vásárlók tudatosabbak, vagy az e-kereskedőknél keresendő a baj? A választ a CP Contact és a Nielsen...
Változó vagy fix? – A szállítási díj dilemmája
Az e-kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói kutatások egyöntetűen rámutatnak: a vevők számára fontos döntési szempont, hogy egy webshopban mekkora szállítási díjat kell fizetni. De vajon melyik árazási módszer támogatja legjobban az e-kereskedőt üzleti céljai...
Csatorna vagy ökoszisztéma
Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő...
Hozzáadott érték – avagy miért drágább egy autó, mint egy tonna nyersanyag?
Ha Te is értékesítéssel foglalkozó olvasónk vagy, bizonyára kaptál már az alábbihoz hasonló támadást: „Milyen alapon adod drágábban az adott terméket, mint amennyiért beszerzed? Hiszen az eladáson kívül nem csinálsz semmit, így kvázi ok nélkül lesz profitod.” Vagy...
Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség
A kereskedelem napjainkban folyamatosan kettéválik, de nem hagyományos és e-kereskedelemre, hanem céltudatos és élményvásárlásra - állapítja meg nemrégiben megjelent posztjában Tom Goodwin marketingguru. Közhely, hogy a digitális fejlődés hatására komoly változáson...
Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
A felnőtt magyar internetezők közel 90%-a okostelefon-használó is egyben – derül ki az eNET tavaly őszi felméréséből. Jelentős részük valamilyen tartalmat is fogyaszt az okoseszközén. Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. 2016 októberében felmérést végzett az...
A karácsony tanulságai
Több mint 900 ezren nem kapták meg időben a karácsonyra rendelt termékeiket, az átlagos késés öt nap volt - derül ki az eNET kutatásából. A csalódott vevők kétharmada nem kapott megfelelő tájékoztatást megrendelése állapotáról. A karácsonyi időszakban rengeteg online...