Oldal kiválasztása

KERESÉS EREDMÉNYE

Falusi Ákos
B2C vagy B2B? Esetleg mindkettő?

B2C vagy B2B? Esetleg mindkettő?

A “B2C vagy B2B?” kérdés nem csak vállalkozások alapítása előtt szokott felmerülni. A legtöbb vállalkozó - függetlenül attól, hogy a vállalkozása melyik üzleti modell alapján működik - előbb vagy utóbb felteszi magának a kérdést: mi lenne, ha belekóstolnék egy kicsit...

Fókuszban a fókusz

Fókuszban a fókusz

A vállallatok jelentős része küzd a fókuszáltság hiányára visszavezethető problémákkal. Túl sok mindennel akarnak egyszerre foglalkozni. Sokan nehezen és/vagy rosszul priorizálják a felmerülő ötleteket/fejlesztési igényeket. Esetleg olyan ötleteket valósítanak meg,...

Miért nem versenyképesek a magyar vállalatok?

Miért nem versenyképesek a magyar vállalatok?

Néhány napja jelent meg egy cikk a Portfolio.hu-n a Harvard Business Review által 2015 óta évente publikált Digital Evolution Index-ről, és az ebben a rangsorban 2015-ben elfoglalt helyünkről. Nem túl kecsegtető helyen állunk ezen a területen (sem), de ebben semmi...

A Brexit lehetséges hatásai az e-kereskedelemre

A Brexit lehetséges hatásai az e-kereskedelemre

Néhány hónapja a csapból is a Brexit folyt, de mára a történelmi népszavazásra irányuló figyelem valamelyest alábbhagyott. Azonban továbbra is rendszeresen jelennek meg írások a már ismert (például, hogy a nagybankok már elkezdték áthelyezni székhelyüket más európai...

Változó vagy fix? – A szállítási díj dilemmája

Változó vagy fix? – A szállítási díj dilemmája

Az e-kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói kutatások egyöntetűen rámutatnak: a vevők számára fontos döntési szempont, hogy egy webshopban mekkora szállítási díjat kell fizetni. De vajon melyik árazási módszer támogatja legjobban az e-kereskedőt üzleti céljai...

Online előfizetési modell = Egyszerűség

Online előfizetési modell = Egyszerűség

A Bic európai nagyvállalat Franciaországban elindította online termék-előfizetési szolgáltatását (subscription service). Ez a fajta üzleti modell az USA-ban már nagy népszerűségnek örvend, elég csak az időközben az Unilever által felvásárolt "Dollar Shave Club"-ra...

Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség

Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség

A kereskedelem napjainkban folyamatosan kettéválik, de nem hagyományos és e-kereskedelemre, hanem céltudatos és élményvásárlásra - állapítja meg nemrégiben megjelent posztjában Tom Goodwin marketingguru. Közhely, hogy a digitális fejlődés hatására komoly változáson...