A bizalom konverziója
Posted on Falusi ÁkosKategória célcsoportTags , , , , , , , Leave a comment on A bizalom konverziója
Olvasási idő: 4 perc

“Vajon mi alapján döntik el a vevők, hogy vásároljanak-e az oldaladon?”

Az alcím egy idei cikk címe és témája (eredeti cikk), mely azt járja körül egy kutatás segítségével, hogy a jelentős különbség az online és offline konverzió között a szükséges bizalom hiányában rejlik. Ami egy kockázatosabb döntési helyzetben, vagy kevesebb rendelkezésre álló információ mellett akár vásárláshoz vezetne, az a bizalom hiányában meghiúsul.

De ne szaladjunk ennyire előre! Az alapvető probléma (amiért a kutatás is készült), hogy ugyanazon termék online és offline konverziója eltér az offline javára. Sőt, az online konverzió esetén további jelentős különbségeket figyeltek meg a használt készülék típusa szerint.

Tovább olvasom “A bizalom konverziója”

Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
Posted on Kis Ervin EgonKategória e-kereskedelemTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
Olvasási idő: 3 perc

545 milliárd forint volt 2017-ben a hazai webshopok forgalma az eNET szokásos éves jelentése szerint. Ezzel az általunk készített előrejelzések közül az optimista forgatókönyv jött be, így 2020-ra elérhetjük az ezermilliárdos forgalmat. Illetve bizonyos szempontból már el is értük. Lássuk a részleteket!

Tovább olvasom “Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről”

Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép
Posted on Kis Ervin EgonKategória e-kereskedelemTags , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép
Olvasási idő: 5 perc

Az e-kereskedelem térhódítása 2017-ben is folytatódott, az egész piac szempontjából ez is egy jó év volt. Mennyire volt jó az egyes kereskedőknek? Mi várható 2018-ban? Az eNET év végi körképe alapján írt összefoglalónkban ezekre a kérdésekre segítünk választ találni.

Az eNET (és jogelőde) 2001 óta kutatja az e-kereskedelmi piacot, az általuk készített jelentések tartalmazzák a leginkább mérvadó hazai adatokat. 2015. óta készítik el az adott év eredményeit összefoglaló infografikájukat, ennek felhasználásával tekintjük át mi is az előző évet.

Tovább olvasom “Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép”

2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
Posted on Kis Ervin EgonKategória e-kereskedelemTags , , , , , , Leave a comment on 2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
Olvasási idő: 2 perc

427 milliárd forint! Ennyi volt 2016-ban a kosaras rendszerű webshopok forgalma Magyarországon. Ez 34%-os növekedés az előző évhez képest – ekkora százalékos növekedés 2010. óta nem volt! Ráadásul ez 108 milliárd plusz egyetlen év alatt, több mint az előző két év nominális növekedése együttesen.

Tovább olvasom “2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben”

Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Posted on Kis Ervin EgonKategória fogyasztói szokásokTags , , , , , , , Leave a comment on Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Olvasási idő: 4 perc

Az online vásárlók szignifikánsan több problémát érzékelnek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint a hagyományos vevők. Vajon ennek mi az oka? Az online vásárlók tudatosabbak, vagy az e-kereskedőknél keresendő a baj? A választ a CP Contact és a Nielsen közös kutatására alapozva Siklósi Máté fogyasztóvédelmi tanácsadó adja meg vendégposztjában.

Tovább olvasom “Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja”