Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás
Posted on Kis Ervin EgonKategória célkitűzésTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás
Olvasási idő: 3 perc

Sokan gondolják, hogy a kapitalizmus lényege a profit. Ezzel szemben én azt vallom: a kapitalizmus lényege a hozzáadott-érték – a profit csak a hozzáadott-érték ellenértéke. Ebből viszont következik néhány fontos dolog, amely alapvetően befolyásolja egy vállalkozás sikerességét.

Tovább olvasom “Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás”

Black Friday vagy nem Black Friday? – Ez itt a kérdés!
Posted on Falusi ÁkosKategória e-kereskedelemTags , , , Leave a comment on Black Friday vagy nem Black Friday? – Ez itt a kérdés!
Olvasási idő: 6 perc

Eltelt már néhány hét az idei Black Friday óta, azonban ez a cikk nem kifejezetten az idei eseményről szól, hanem általánosságban erről a napról, kicsit a fejlődéséről és különösen azon aspektusairól, amelyekkel nem feltétlenül tudunk azonosulni.

Tovább olvasom “Black Friday vagy nem Black Friday? – Ez itt a kérdés!”

Az első lépés a siker irányába – Vízió
Posted on Petrezselyem PéterKategória stratégiaTags , , , , , , , Leave a comment on Az első lépés a siker irányába – Vízió
Olvasási idő: 4 perc

Van egy jó ötleted, de nem tudod miként lehetne abból sikert kovácsolni? A vízióalkotás egy olyan tevékenység, amely nagyon sokat tud ebben segíteni!

Tovább olvasom “Az első lépés a siker irányába – Vízió”

Ne tervezgess, vágj bele!
Posted on Kis Ervin EgonKategória Üzleti tervTags , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Ne tervezgess, vágj bele!
Olvasási idő: 3 perc

Kolumbusz sosem fedezte volna fel Amerikát, ha csak tervezget! A tervezgetés megöli az innovációt, aki csak tervez, sosem csinál semmit! Szóval ne tervezgess, vágj bele, másoknak is sikerült! Biztos ez?

Tovább olvasom “Ne tervezgess, vágj bele!”

Ajánlj, hogy nyerj!
Posted on Petrezselyem PéterKategória e-kereskedelemTags , , , , , Leave a comment on Ajánlj, hogy nyerj!
Olvasási idő: 4 perc

Nap mint nap több száz cikk lát napvilágot a big data előnyeit és potenciális felhasználási lehetőségeit ecsetelve. Ezen cikkek tekintélyes mennyisége a webáruházakra és az online tevékenykedőkre vonatkozik, nekik szeretne útmutatást nyújtani. Ellenben ezek nagy többsége nehezen megvalósítható és költséges példákat mutat be (mindamellett, hogy ezek formálják a jövőt).

Van azonban egy terület, ahol igenis fel lehet, sőt fel is kell használni az összegyűjtött adatokat, ráadásul kis befektetéssel meg is valósítható.

Tovább olvasom “Ajánlj, hogy nyerj!”

Miért szeresd a konkurenciát?
Posted on Kis Ervin EgonKategória versenyTags , , , , , Leave a comment on Miért szeresd a konkurenciát?
Olvasási idő: 3 perc

Sokszor hallottam magyar vállalkozóktól, hogy a konkurencia miatt nem tudnak továbbfejlődni, azaz a másik-ban látják saját megtorpanásuk okát. Ezzel szemben én általában azt tapasztalom, hogy a legritkább esetben a konkurencia a korlát. Valójában a konkurencia inkább lehetőség.

Tovább olvasom “Miért szeresd a konkurenciát?”

Megkülönböztetés a versenytársaktól – …avagy miért fognak tőlem vásárolni?
Posted on Kis Ervin EgonKategória stratégiaTags , , , , , , Leave a comment on Megkülönböztetés a versenytársaktól – …avagy miért fognak tőlem vásárolni?
Olvasási idő: 4 perc

Mi a világ legtutibb üzlete? Erre egyszerű a válasz: az, ha van egy termék, amit mindenki meg szeretne vásárolni és azt csak nálam lehet kapni. Mivel ez a helyzet viszonylag ritkán áll elő, kénytelenek vagyunk megvizsgálni azt is, mi van akkor, ha olyan termékem van, amit nem mindenki szeretne megvenni, viszont mindenhol lehet kapni.

Tovább olvasom “Megkülönböztetés a versenytársaktól – …avagy miért fognak tőlem vásárolni?”