Oldal kiválasztása

KERESÉS EREDMÉNYE

tanácsadás
Becslés vagy kutatás: a piacméretezés módszerei

Becslés vagy kutatás: a piacméretezés módszerei

Az üzleti tervezési folyamat egyik kiemelt lépcsőfoka a piacméretezés, amely során a keresleti oldal sarokpontjait tárjuk fel. Ezáltal kirajzolódhat, hogy mekkora forgalmú az a piac, amelyben sikeressé kívánjuk tenni termékünket vagy szolgáltatásunkat, és világossá...

Az első lépés a siker irányába – Vízió

Az első lépés a siker irányába – Vízió

Van egy jó ötleted, de nem tudod miként lehetne abból sikert kovácsolni? A vízióalkotás egy olyan tevékenység, amely nagyon sokat tud ebben segíteni! Mostanra már tudod, hogy milyen szintjei és előnyei vannak egy tanácsadó bevonásának, és hogy milyen hozzáadott...

Ne tervezgess, vágj bele!

Ne tervezgess, vágj bele!

Kolumbusz sosem fedezte volna fel Amerikát, ha csak tervezget! A tervezgetés megöli az innovációt, aki csak tervez, sosem csinál semmit! Szóval ne tervezgess, vágj bele, másoknak is sikerült! Biztos ez? Mivel stratégiai és üzleti tervezésből élek, most bizonyára azt...

Reaktív és proaktív vezetés

Reaktív és proaktív vezetés

Minden autó műszerfalán van egy műszer, amely az üzemanyag mennyiségét mutatja. Ennek segítségével tudjuk eldönteni, mikor kell tankolnunk. A döntéshez több információt is figyelembe veszünk: a hátralévő út hosszát, a benzinkutak elhelyezkedését, az autó várható...