Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Posted on Kis Ervin EgonKategória innovációTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Olvasási idő: 4 perc

A múltszázadi sci-fik jövőképe alapján a repülő autó az egyik olyan innováció, amit szokás számonkérni a jelenen. Az én kedvenc példám viszont a telefon: szinte minden sci-fiben látunk valakit, aki egy normál méretű vagy nagy monitor előtt ülve videotelefonál, ugyanakkor nem nagyon emlékszem, hogy olyan filmet láttam volna, amelyben az emberek sms-t írogatnak vagy okostelefont használnak. Mi dönti el, hogy melyik technikai innováció valósul meg és lesz sikeres?

Tovább olvasom “Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög”

Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
Posted on Kis Ervin EgonKategória konferenciaTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
Olvasási idő: 4 perc

A digitális szakma legnagyobb konferenciája, az idén 18 éves Internet Hungary, szeptember 26-27-én lesz a siófoki Hotel Azúrban. Két napon át, öt teremben több száz külföldi és hazai előadó tart 10-25 perces előadásokat. Akinek nincs ideje végigolvasni a teljes programot és a hozzá tartozó rengeteg oldalnyi ismertetőt, annak most röviden összefoglaljuk a lényeget.

Tovább olvasom “Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek”

Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Posted on Falusi ÁkosKategória innovációTags , , , , , Leave a comment on Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Olvasási idő: 3 perc

Joggal tartják sokan az Amazon-t a 21. század egyik leginnovatívabb óriáscégének. Nincs olyan év, amikor ne rukkolna elő valami “e-kereskedelmet rengető” újdonsággal. A Mashable egy cikkében vásárlói applikációjuk legérdekesebb és leginnovatívabb funkcióit szedte össze, mely fejlesztések egyik nem titkolt célja a vásárlói tömegek mobil felé terelése.

Tovább olvasom “Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…”

2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
Posted on Kis Ervin EgonKategória e-kereskedelemTags , , , , , , Leave a comment on 2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben
Olvasási idő: 2 perc

427 milliárd forint! Ennyi volt 2016-ban a kosaras rendszerű webshopok forgalma Magyarországon. Ez 34%-os növekedés az előző évhez képest – ekkora százalékos növekedés 2010. óta nem volt! Ráadásul ez 108 milliárd plusz egyetlen év alatt, több mint az előző két év nominális növekedése együttesen.

Tovább olvasom “2010 óta nem volt ekkora növekedés az e-kereskedelemben”

Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
Posted on Falusi ÁkosKategória fogyasztói szokásokTags , , , , Leave a comment on Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
Olvasási idő: 2 perc

A felnőtt magyar internetezők közel 90%-a okostelefon-használó is egyben – derül ki az eNET tavaly őszi felméréséből. Jelentős részük valamilyen tartalmat is fogyaszt az okoseszközén.

Tovább olvasom “Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?”