Oldal kiválasztása

KERESÉS EREDMÉNYE

e-kereskedelem
Online marketing – félpénzen

Online marketing – félpénzen

A marketinges mondás szerint a reklámra elköltött forintok fele ablakon kidobott pénz, csak azt nehéz megmondani, melyik fele is az. Az online marketing egyik előnye, hogy viszonylag nagy pontossággal meghatározható, miként teljesít a kampányunk, mit kaptunk az...

“Szeretnénk a fordulat motorja lenni” – páros interjú az Építőanyag.hu tulajdonosával és üzletág-vezetőjével, Juhász Attilával és Szántai Richárddal

“Szeretnénk a fordulat motorja lenni” – páros interjú az Építőanyag.hu tulajdonosával és üzletág-vezetőjével, Juhász Attilával és Szántai Richárddal

Jellemzően nem a sikeres szekérgyárosok alapítottak később ismertté vált autómárkákat. A kivétel azonban erősíti a szabályt. Családi hagyományt folytatott Juhász Attila, a Piramis Építőház Kft. tulajdonosa, aki az Építőanyag.hu létrehozásakor sikerrel konvertálta...

A bizalom konverziója

A bizalom konverziója

"Vajon mi alapján döntik el a vevők, hogy vásároljanak-e az oldaladon?" Az alcím egy idei cikk címe és témája (eredeti cikk), mely azt járja körül egy kutatás segítségével, hogy a jelentős különbség az online és offline konverzió között a szükséges bizalom hiányában...

Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép

Milyen év volt 2017? – E-kereskedelmi körkép

Az e-kereskedelem térhódítása 2017-ben is folytatódott, az egész piac szempontjából ez is egy jó év volt. Mennyire volt jó az egyes kereskedőknek? Mi várható 2018-ban? Az eNET év végi körképe alapján írt összefoglalónkban ezekre a kérdésekre segítünk választ találni....

Tervezhető-e az árbevétel?

Tervezhető-e az árbevétel?

A válasz egyértelmű és határozott IGEN! Az árbevételt - különösen a digitális gazdaságban - meglehetősen pontosan meg lehet tervezni. A bevételi terv pedig igen fontos része az üzleti tervnek, hiszen az árbevétel növelésének leghatékonyabb, legjobban működő eszköze...