Tegye fel a kezét, aki már szervezi a karácsonyi kiszállítást!
Posted on Donáth FruzsinaKategória logisztikaTags , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Tegye fel a kezét, aki már szervezi a karácsonyi kiszállítást!
Olvasási idő: 5 perc

Ha valaki azt hiszi, hogy ehhez júniusban még túl korán van, az téved. Illetve mondjuk úgy, nem biztos, hogy csak a tipikus, heveny energiaital fogyasztásos, raktárban reggelig pakolós-címkézős, munkaerő közvetítőkkel kínos veszekedéses, majd a stressztől hibás teljesítéses verzió létezik.

Tovább olvasom “Tegye fel a kezét, aki már szervezi a karácsonyi kiszállítást!”

Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után
Posted on Kis Ervin EgonKategória pénzügyTags , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után
Olvasási idő: 4 perc

2018. január 13-án életbe lépett a második pénzforgalmi irányelv, közismert nevén a PSD2. Senki sem gondolta, hogy 14-én reggel új világra ébredünk, de ha a bankokon múlik, soha nem is lesz itt új világ.

Tovább olvasom “Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után”

Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Posted on Falusi ÁkosKategória stratégiaTags , , , , , , , , , , Leave a comment on Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Olvasási idő: 4 perc

Több, főleg digitalizációhoz kapcsolódó trendnek köszönhetően az elmúlt évek során nagyot változott a világ és vele együtt a vállalatok működése, azok sikerességének kulcsa is. Ássuk bele magunkat abba, hogy mitől lesz sikeres és piacvezető egy vállalat.

Tovább olvasom “Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?”

Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Posted on Kis Ervin EgonKategória fogyasztói szokásokTags , , , , , , , Leave a comment on Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja
Olvasási idő: 4 perc

Az online vásárlók szignifikánsan több problémát érzékelnek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint a hagyományos vevők. Vajon ennek mi az oka? Az online vásárlók tudatosabbak, vagy az e-kereskedőknél keresendő a baj? A választ a CP Contact és a Nielsen közös kutatására alapozva Siklósi Máté fogyasztóvédelmi tanácsadó adja meg vendégposztjában.

Tovább olvasom “Tudatosabbak az online vásárlók – Siklósi Máté vendégposztja”

Csatorna vagy ökoszisztéma
Posted on Kis Ervin EgonKategória marketingTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Csatorna vagy ökoszisztéma
Olvasási idő: 4 perc

Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő eszközöket kell használni, mert ezeken más embereket érnek el, akik mást és másképpen csinálnak. Úgy tűnik, ez a gondolkodás igen gyorsan elavult és akadályozó tényezővé vált.

Tovább olvasom “Csatorna vagy ökoszisztéma”

Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
Posted on Falusi ÁkosKategória fogyasztói szokásokTags , , , , Leave a comment on Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?
Olvasási idő: 2 perc

A felnőtt magyar internetezők közel 90%-a okostelefon-használó is egyben – derül ki az eNET tavaly őszi felméréséből. Jelentős részük valamilyen tartalmat is fogyaszt az okoseszközén.

Tovább olvasom “Mire használja a magyar felnőtt az okostelefonját?”