Nem tudod, miként növelheted a vállalatodat? Merre, és legfőképp hogyan haladj tovább a terjeszkedéssel? Pillants bele cikkünkbe, ellátunk pár jó tanáccsal. Elértél egy bizonyos értékesítési mennyiséget adott piacon, adott termékkínálattal, ami az eddig alkalmazott...
KERESÉS EREDMÉNYE
Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
A múltszázadi sci-fik jövőképe alapján a repülő autó az egyik olyan innováció, amit szokás számonkérni a jelenen. Az én kedvenc példám viszont a telefon: szinte minden sci-fiben látunk valakit, aki egy normál méretű vagy nagy monitor előtt ülve videotelefonál,...
Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
A digitális szakma legnagyobb konferenciája, az idén 18 éves Internet Hungary, szeptember 26-27-én lesz a siófoki Hotel Azúrban. Két napon át, öt teremben több száz külföldi és hazai előadó tart 10-25 perces előadásokat. Akinek nincs ideje végigolvasni a teljes...
Csatorna vagy ökoszisztéma
Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő...