Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Posted on Kis Ervin EgonKategória innovációTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Olvasási idő: 4 perc

A múltszázadi sci-fik jövőképe alapján a repülő autó az egyik olyan innováció, amit szokás számonkérni a jelenen. Az én kedvenc példám viszont a telefon: szinte minden sci-fiben látunk valakit, aki egy normál méretű vagy nagy monitor előtt ülve videotelefonál, ugyanakkor nem nagyon emlékszem, hogy olyan filmet láttam volna, amelyben az emberek sms-t írogatnak vagy okostelefont használnak. Mi dönti el, hogy melyik technikai innováció valósul meg és lesz sikeres?

Tovább olvasom “Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög”

Online előfizetési modell = Egyszerűség
Posted on Falusi ÁkosKategória előfizetésTags , , , , , , Leave a comment on Online előfizetési modell = Egyszerűség
Olvasási idő: 2 perc

A Bic európai nagyvállalat Franciaországban elindította online termék-előfizetési szolgáltatását (subscription service).

Ez a fajta üzleti modell az USA-ban már nagy népszerűségnek örvend, elég csak az időközben az Unilever által felvásároltDollar Shave Club“-ra gondolni. Európában, sőt Magyarországon is vannak már kisebb-nagyobb képviselői – egyesek “babacsomagot”, mások állateledelt szállítanak havi vagy negyedéves rendszerességgel. Azonban olyan nagy név, mint a Bic, ezidáig nem alkalmazta ezt a modellt az öreg kontinensen.

Tovább olvasom “Online előfizetési modell = Egyszerűség”