Mikor e-kereskedőkről beszélünk sokszor elfelejtjük, hogy sokuk valójában ‘csak’ kereskedő, aki online is kiszolgálja a vevőit. Az ekerstat szerint jelenleg a webáruházak közel fele rendelkezik fizikai üzlettel is. A kereskedők az online jelenlétnek köszönhetően egy...
KERESÉS EREDMÉNYE
Digitalizáció a kkv szektorban – Egy még kiaknázatlan versenyelőny
A közösségi hálók a mindennapos görgetés-kattintás kombinációból képesek pontosabban modellezni a felhasználó jövőbeni tevékenységét, mint a felhasználó maga. A termelési folyamatoknál zajlik a technikai, vagy más néven a negyedik ipari forradalom, ami a teljesen...
“Szeretnénk a fordulat motorja lenni” – páros interjú az Építőanyag.hu tulajdonosával és üzletág-vezetőjével, Juhász Attilával és Szántai Richárddal
Jellemzően nem a sikeres szekérgyárosok alapítottak később ismertté vált autómárkákat. A kivétel azonban erősíti a szabályt. Családi hagyományt folytatott Juhász Attila, a Piramis Építőház Kft. tulajdonosa, aki az Építőanyag.hu létrehozásakor sikerrel konvertálta...
Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára – A koronavírus árnyékában mérjük fel a hazai digitális gazdaságot
A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni. A Smart Commerce...
Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
A múltszázadi sci-fik jövőképe alapján a repülő autó az egyik olyan innováció, amit szokás számonkérni a jelenen. Az én kedvenc példám viszont a telefon: szinte minden sci-fiben látunk valakit, aki egy normál méretű vagy nagy monitor előtt ülve videotelefonál,...
Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Több, főleg digitalizációhoz kapcsolódó trendnek köszönhetően az elmúlt évek során nagyot változott a világ és vele együtt a vállalatok működése, azok sikerességének kulcsa is. Ássuk bele magunkat abba, hogy mitől lesz sikeres és piacvezető egy vállalat. Mi határolja...
Miért nem versenyképesek a magyar vállalatok?
Néhány napja jelent meg egy cikk a Portfolio.hu-n a Harvard Business Review által 2015 óta évente publikált Digital Evolution Index-ről, és az ebben a rangsorban 2015-ben elfoglalt helyünkről. Nem túl kecsegtető helyen állunk ezen a területen (sem), de ebben semmi...