KERESÉS EREDMÉNYE

marketing
Online marketing – félpénzen

Online marketing – félpénzen

A marketinges mondás szerint a reklámra elköltött forintok fele ablakon kidobott pénz, csak azt nehéz megmondani, melyik fele is az. Az online marketing egyik előnye, hogy viszonylag nagy pontossággal meghatározható, miként teljesít a kampányunk, mit kaptunk az...

Célcsoport-szegmentáció és perszónák

Célcsoport-szegmentáció és perszónák

Éva (57) egy vidéki kisváros gimnáziumának igazgatója, a férje helyi ügyvéd. Több mint harminc éve házasok, két felnőtt gyermekük van, az egyik még egyetemista Budapesten. Jól élnek, a háztartás nettó összjövedelme meghaladja a félmillió forintot. Évente járnak...

Csatorna vagy ökoszisztéma

Csatorna vagy ökoszisztéma

Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő...

Üzleti terv vagy bullshit?

Üzleti terv vagy bullshit?

A magyar vállalkozó szemében az üzleti terv valami olyasmi, ami a befektetőnek vagy a banknak kell, a könyvelés meg az adóhivatalnak. Pedig valójában ezek egy sikeres vállalkozás működésének elengedhetetlen velejárói. Már ha nem bullshit van bennük. Tapasztalataim...