Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Posted on Falusi ÁkosKategória stratégiaTags , , , , , , , , , , Leave a comment on Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?
Olvasási idő: 4 perc

Több, főleg digitalizációhoz kapcsolódó trendnek köszönhetően az elmúlt évek során nagyot változott a világ és vele együtt a vállalatok működése, azok sikerességének kulcsa is. Ássuk bele magunkat abba, hogy mitől lesz sikeres és piacvezető egy vállalat.

Tovább olvasom “Piacvezetővé válni – Mi választja el a piacvezető cégeket a többi szereplőtől?”

Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
Posted on Kis Ervin EgonKategória konferenciaTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek
Olvasási idő: 4 perc

A digitális szakma legnagyobb konferenciája, az idén 18 éves Internet Hungary, szeptember 26-27-én lesz a siófoki Hotel Azúrban. Két napon át, öt teremben több száz külföldi és hazai előadó tart 10-25 perces előadásokat. Akinek nincs ideje végigolvasni a teljes programot és a hozzá tartozó rengeteg oldalnyi ismertetőt, annak most röviden összefoglaljuk a lényeget.

Tovább olvasom “Minden, amit érdemes tudni az idei Internet Hungary-ról – Szubjektív gyorstájékoztató időhiányban szenvedőknek”

Célcsoport-szegmentáció és perszónák
Posted on Kis Ervin EgonKategória célcsoportTags , , , , , , , , , Leave a comment on Célcsoport-szegmentáció és perszónák
Olvasási idő: 4 perc

Éva (57) egy vidéki kisváros gimnáziumának igazgatója, a férje helyi ügyvéd. Több mint harminc éve házasok, két felnőtt gyermekük van, az egyik még egyetemista Budapesten. Jól élnek, a háztartás nettó összjövedelme meghaladja a félmillió forintot. Évente járnak nyaralni külföldre, bár idén ez lehet, hogy elmarad, mert a leányuk férjhez megy, kell a pénz a lagzira.

Tovább olvasom “Célcsoport-szegmentáció és perszónák”

Csatorna vagy ökoszisztéma
Posted on Kis Ervin EgonKategória marketingTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Csatorna vagy ökoszisztéma
Olvasási idő: 4 perc

Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő eszközöket kell használni, mert ezeken más embereket érnek el, akik mást és másképpen csinálnak. Úgy tűnik, ez a gondolkodás igen gyorsan elavult és akadályozó tényezővé vált.

Tovább olvasom “Csatorna vagy ökoszisztéma”

Üzleti terv vagy bullshit?
Posted on Kis Ervin EgonKategória Üzleti tervTags , , , , , , , , Leave a comment on Üzleti terv vagy bullshit?
Olvasási idő: 2 perc

A magyar vállalkozó szemében az üzleti terv valami olyasmi, ami a befektetőnek vagy a banknak kell, a könyvelés meg az adóhivatalnak. Pedig valójában ezek egy sikeres vállalkozás működésének elengedhetetlen velejárói. Már ha nem bullshit van bennük.

Tovább olvasom “Üzleti terv vagy bullshit?”