REFERENCIÁK

ESETTANULMÁNYOK

RÖVID ISMERTETŐK

TOK-SHOP.HU

Okostelefon és tablet tokok, valamint kiegészítők forgalmazója – 30.000 feletti folyamatos termékkínálattal.

Feladat
Ambíciózus növekedési tervet kiszolgáló komplex stratégiai üzleti terv megalkotása, valamint az offline üzleti működés elemzése, javítási lehetőségek meghatározása.

Megoldás
Elérhető üzleti célok kijelölését (adatelemzéssel, piackutatással, versenykörnyezet elemzéssel, piaci korlátok meghatározásával), valamint az ennek eléréséhez szükséges marketing és értékesítési tervek megalkotását hajtottuk végre. A tervezést a kiadási oldal üzleti célokat kiszolgáló formában történő létrehozásával, valamint az offline működés lehetőségeinek feltárásával zártuk.

Eredmény
Fenntartható növekedés, a célként kijelölt piaci részesedés és árbevétel eléréséig.

EXTREME DIGITAL

Magyarország legnagyobb forgalmú webáruháza, amely több mint egy évtizede működik a hazai piac éllovasaként.

Feladat
Bevételi terv készítése, 3 éves viszonylatban, amely KPI alapon képes a belső és a külső változásoknak megfelelően skálázódni, valamint leírja a lehetőségek által kijelölt határokat.

Megoldás
Historikus adatok elemzéséből kiindulva terveztünk több forgatókönyv szerinti jövőbeli működést, mind az online, mind az offline értékesítés területén.

Eredmény
A meglévő üzleti tervet tovább részleteztük, amely által jobban fedi a valóságot, valamint követhetőbbé és hatékonyabbá teszi a vállalati működést. Továbbá a belső folyamatok optimalizálásának lehetőségeit vázoltuk fel, amelyek mentén a nyereségesség nagyban növelhető.

EON


Lakossági és vállalati ügyfélkörrel rendelkező, Magyarország meghatározó áram és földgázszolgáltatója, amely Európában 13 országban van jelen.

Feladat
Új üzletág kialakításához üzleti stratégiai megalkotása, piacai potenciál és megvalósíthatóság fókusszal.

Megoldás
Az üzleti stratégia az új üzletág által nyújtandó szolgáltatással elérhető piaci szerep, elérhető pozíció és piaci potenciál meghatározására irányult. További feladat volt a fenntartható üzleti modell kialakítása és a hároméves bevételi terv elkészítése.

Eredmény
Az E.ON magyarországi vezetőségének prezentáltuk a magyar piacra vonatkozó stratégiai tervet, amely ezt követően már csupán belső elbírálást igényelt.

PIRAMIS ÉPÍTŐHÁZ

Több mint 20 éve működő, sikeres hazai építőanyag kereskedelemmel és kapcsolódó szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozás. 100 alkalmazott, valamint 4,58 milliárd Ft feletti nettó értékesítés.

Feladat
Stratégiai üzleti tervezés a hazai építőanyag kiskereskedelem piac tekintetében.

Megoldás
A hazai építőanyag piacának pontos feltérképezéséből és méretezéséből indultunk ki, majd annak sajátosságaival, valamint az elérhető piaci potenciállal meghatároztuk azt az üzleti célt, amit 3 éves távlatban a fent említett működési modellel el lehet érni. Ezt követően az ehhez szükséges értékesítési, marketing, logisztikai és IT igényeket tártuk fel, valamint ezek árazásával, nyereségszámítással zártuk a projektet.

Eredmény
Az elkészült üzleti tervre alapozva megindultak a vállalaton belüli logisztikai, folyamatszervezési feladatok, valamint az informatikai fejlesztések.

CORBIS

A Virgo csoport saját fejlesztésű webáruház motorja, amely azoknak a magyar KKV-knak jelent megoldást, amelyeknek egy teljesen egyedi fejlesztésű webáruház lefejlesztetése túl költséges, azonban speciális igényeik miatt a piacon elérhető „dobozos” motorok nem ideálisak.

Feladat
Az új termékkel kapcsolatos stratégiai üzleti célok kijelölése, a potenciális célcsoport(ok) és piaci potenciál meghatározása.

Megoldás
A közös egynapos workshop és az azt követő háttérkutatás eredményeképpen meghatároztuk a Virgo Csoport termékkel kapcsolatos vízióját, a piac méretét és a benne rejlő potenciált, valamint a 3 éven belül reálisan elérhető üzleti célokat.

Eredmény
A tanácsadási projekt eredménye, hogy a Corbis kapcsán világossá vált, hogy kiket tudnak megszólítani az új termékkel, ők mennyien vannak és mi jelent igazi értéket számukra. Ezen felül a siker kulcstényezői, valamint az elérhető bevételi potenciál is definiálásra kerültek.

AGILIZER

 

A Virgo csoport agilis tanácsadókból álló üzletága, melynek elsődleges célja a nagyvállalatok eredményességének növelése, agilis módszertanok segítségével.

Feladat
Piaci potenciál meghatározása, üzleti modell fejlesztése egy rendszerint nagyvállalatoknak értékesíthető szolgáltatás kapcsán.

Megoldás
Két egésznapos workshop, valamint tanácsadói háttérkutatás segítségével a vállalati célok meghatározását követően sikerült méretezni azt a piacot, ahol az Agilizer a legnagyobb hozzáadott értékkel bír. Ezen felül, a nyújtandó szolgáltatás csomagolására (részekre bontására), valamint annak árazására is piaci alapon elfogadható értékeket határoztunk meg.

Eredmény
A meglévő céges struktúra szűk keresztmetszeteinek feltárását követően egy sikeresen működtethető üzleti modell került kialakításra. A stratégiai célok elérhetővé és megvalósíthatóvá váltak a főbb sikertényezők, valamint a mérföldkövek meghatározásával.

A honlap további használatához el kell fogadni a cookie szabályzatot. Cookie szabályzat

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás