Oldal kiválasztása

MIBEN SEGÍTHETÜNK?

Növekedni akarok

Megrekedtem online

Online akarok menni

Hogyan dolgozunk?

A tanácsadási projektek általában az alábbi részekből épülnek fel:

Workshop(ok)

egy-egy üzleti kérdés feltárása az ügyfél aktív közreműködésével, a megoldási lehetőségek körbejárása és egyeztetése. Ezeken a workshopokon speciális tanácsadói technikákat alkalmazunk és az előzetes elemzések eredményeit használjuk fel

Tanácsadói háttérmunka (kutatás, elemzés, tanácsadói anyag elkészítése)

piaci adatok, mérések, trendek, illetve az ügyféltől származó historikus adatok alapján készülő kalkulációk és elemzések készítése, amelyekre alapozva az ügyfél valós képet kap cége aktuális helyzetéről, illetve a piaci folyamatokról.

Tanácsadói prezentáció

közös munka, valamint a tanácsadói háttérmunka eredményét az ügyfél egy összefoglaló prezentáció formájában kapja meg, melyhez hozzátartozik az egyes javaslatok, kérdéses területek alapos átbeszélése is.

Tanácsadás típusai

Komplex Üzleti Tervezés

A komplett üzleti tervezés két cél szolgálhat:

    • Új vállalkozások működési / üzleti irányának meghatározása
    • Létező vállalkozás új üzleti irányba mozdítása

A tervezés, az üzleti tevékenység egészét lefedő elemzéseken alapszik és legfőbb célja a vezetői döntéshozás támogatása.

A komplex üzleti tervezés három részből épül fel: Üzleti Stratégia, Értékesítési és Marketingstratégia, Pénzügyi terv

U

Üzleti audit

Az üzleti audit célja, hogy átfogó elemzés során felmérjük az egész vállalkozás, vagy egyes üzletágak működését. De mikor lehet szükségünk üzleti auditra?

    • Amikor a számok növekedést mutatnak, de nem tudjuk biztosan, hogy miért és szeretnénk megérteni. Akár szeretnénk további bővülést is elérni.
    • Amikor az üzlet stagnál, esetleg csökkenő eredményt mutat, ezért szeretnénk azonosítani az okokat, megtalálni a rossz szériából kivezető utat.
    • Amikor nincs kedvünk/időnk/képességünk az elemzésre, és jó lenne egy külső szemrevételezés.

Digitális transzformáció

A digitális transzformáció egy folyamat, melynek során kiváltjuk a korábban nem digitális eszközökkel végzett tevékenységeket digitálisakra. A versenytársak által még nem alkalmazott digitális megoldások bevezetése olyan előnyökkel járhat, amelyek jelen körülmények között piacdöntőek lehetnek.

Amennyiben egy vállalat képes sikeresen megtenni ezt a lépést, onnantól a további változások könnyebben és egyre nagyobb hatékonysággal lesznek bevezethetőek.

Általában költség és idő hatékonyság jellemzi a digitális transzformáció lépéseit, melyre néhány példa:

    • “paperless” működés
    • webáruház üzemeltetése
    • folyamatoptimalizáció okos eszközök által
    • folyamatok automatizálása