Tervezhető-e az árbevétel?
Posted on Kis Ervin EgonKategória Árbevétel, Üzleti tervTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Tervezhető-e az árbevétel?
Olvasási idő: 4 perc

A válasz egyértelmű és határozott IGEN! Az árbevételt – különösen a digitális gazdaságban – meglehetősen pontosan meg lehet tervezni. A bevételi terv pedig igen fontos része az üzleti tervnek, hiszen az árbevétel növelésének leghatékonyabb, legjobban működő eszköze az, ha megtervezzük. Persze nem mindegy, hogyan.

A sikeres bevételi tervezés kulcsa az, hogy nem magát a bevételt kell megterveznünk, hanem azoknak a mutatóknak az értékét, amik a bevételt meghatározzák. Azaz nem közvetlenül a bevételt, hanem a KPI-ket (Key Performance Indicators) tervezzük, a bevétel pedig a KPI-k szorzata.

Tovább olvasom “Tervezhető-e az árbevétel?”

Célcsoport-szegmentáció és perszónák
Posted on Kis Ervin EgonKategória célcsoportTags , , , , , , , , , Leave a comment on Célcsoport-szegmentáció és perszónák
Olvasási idő: 4 perc

Éva (57) egy vidéki kisváros gimnáziumának igazgatója, a férje helyi ügyvéd. Több mint harminc éve házasok, két felnőtt gyermekük van, az egyik még egyetemista Budapesten. Jól élnek, a háztartás nettó összjövedelme meghaladja a félmillió forintot. Évente járnak nyaralni külföldre, bár idén ez lehet, hogy elmarad, mert a leányuk férjhez megy, kell a pénz a lagzira.

Tovább olvasom “Célcsoport-szegmentáció és perszónák”