Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Posted on Kis Ervin EgonKategória innovációTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög
Olvasási idő: 4 perc

A múltszázadi sci-fik jövőképe alapján a repülő autó az egyik olyan innováció, amit szokás számonkérni a jelenen. Az én kedvenc példám viszont a telefon: szinte minden sci-fiben látunk valakit, aki egy normál méretű vagy nagy monitor előtt ülve videotelefonál, ugyanakkor nem nagyon emlékszem, hogy olyan filmet láttam volna, amelyben az emberek sms-t írogatnak vagy okostelefont használnak. Mi dönti el, hogy melyik technikai innováció valósul meg és lesz sikeres?

Tovább olvasom “Miért nincsenek repülő autók? – avagy az innovációs háromszög”

Csatorna vagy ökoszisztéma
Posted on Kis Ervin EgonKategória marketingTags , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Csatorna vagy ökoszisztéma
Olvasási idő: 4 perc

Néhány évvel ezelőtt a marketingesek kezdtek először csatornákról beszélni: a multichannel majd az omnichannel fogalmával próbálták értelmezni az online és digitális eszközök fejlődése nyomán létrejött új környezetet. Rájöttek, hogy a különböző csatornákon eltérő eszközöket kell használni, mert ezeken más embereket érnek el, akik mást és másképpen csinálnak. Úgy tűnik, ez a gondolkodás igen gyorsan elavult és akadályozó tényezővé vált.

Tovább olvasom “Csatorna vagy ökoszisztéma”