A vállalatok számára alapvető fontosságú, hogy ügyfeleik/vásárlóik magatartás-mintáiról, vásárlási motivációiról minél több hasznos információhoz jussanak, amelyhez a tranzakciós adatok, illetve a közvetlen visszajelzések elemzése mellett a (piac)kutatás is adekvát...
KERESÉS EREDMÉNYE
Online marketing – félpénzen
A marketinges mondás szerint a reklámra elköltött forintok fele ablakon kidobott pénz, csak azt nehéz megmondani, melyik fele is az. Az online marketing egyik előnye, hogy viszonylag nagy pontossággal meghatározható, miként teljesít a kampányunk, mit kaptunk az...
Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára – A koronavírus árnyékában mérjük fel a hazai digitális gazdaságot
A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni. A Smart Commerce...
Bejött az optimista forgatókönyv – Az e-kereskedelem 2017-es eredményeiről
545 milliárd forint volt 2017-ben a hazai webshopok forgalma az eNET szokásos éves jelentése szerint. Ezzel az általunk készített előrejelzések közül az optimista forgatókönyv jött be, így 2020-ra elérhetjük az ezermilliárdos forgalmat. Illetve bizonyos szempontból...
Csináld magad vagy vedd meg! – Mikor, miért és hogyan döntsünk?
A vállalkozások erőforrás-tervezésénél gyakori dilemma, hogy egyes funkciókat, feladatokat házon belül vagy külső szolgáltatóval valósítsanak-e meg. Ezt a kérdést több szempontból is javasolt körbejárni, hiszen optimális megoldás esetén jelentős költséget...