Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után
Posted on Kis Ervin EgonKategória pénzügyTags , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után
Olvasási idő: 4 perc

2018. január 13-án életbe lépett a második pénzforgalmi irányelv, közismert nevén a PSD2. Senki sem gondolta, hogy 14-én reggel új világra ébredünk, de ha a bankokon múlik, soha nem is lesz itt új világ.

Tovább olvasom “Jó reggelt, bankok! Vagy inkább isten veletek? – Helyzetjelentés PSD2 után”

Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás
Posted on Kis Ervin EgonKategória célkitűzésTags , , , , , , , , , , , , , , , , Leave a comment on Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás
Olvasási idő: 3 perc

Sokan gondolják, hogy a kapitalizmus lényege a profit. Ezzel szemben én azt vallom: a kapitalizmus lényege a hozzáadott-érték – a profit csak a hozzáadott-érték ellenértéke. Ebből viszont következik néhány fontos dolog, amely alapvetően befolyásolja egy vállalkozás sikerességét.

Tovább olvasom “Profitmaximalizálás vagy értékmaximalizálás”

Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Posted on Falusi ÁkosKategória innovációTags , , , , , Leave a comment on Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…
Olvasási idő: 3 perc

Joggal tartják sokan az Amazon-t a 21. század egyik leginnovatívabb óriáscégének. Nincs olyan év, amikor ne rukkolna elő valami “e-kereskedelmet rengető” újdonsággal. A Mashable egy cikkében vásárlói applikációjuk legérdekesebb és leginnovatívabb funkcióit szedte össze, mely fejlesztések egyik nem titkolt célja a vásárlói tömegek mobil felé terelése.

Tovább olvasom “Az e-kereskedelem koronázatlan királya tovább emeli a lécet…”

Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség
Posted on Falusi ÁkosKategória fogyasztói szokásokTags , , , , , Leave a comment on Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség
Olvasási idő: 2 perc

A kereskedelem napjainkban folyamatosan kettéválik, de nem hagyományos és e-kereskedelemre, hanem céltudatos és élményvásárlásra – állapítja meg nemrégiben megjelent posztjában Tom Goodwin marketingguru.

Tovább olvasom “Vásárlás ma – élmény vagy egyszerűség”